weekend - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Sanavro - WaarBenJij.nu weekend - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Sanavro - WaarBenJij.nu

weekend

Door: sannesanavro

Blijf op de hoogte en volg Sanne

05 September 2011 | Suriname, Paramaribo

Veel slapen, relaxen bij het zwembad, boodschappen doen. Dat was wel spannend trouwens. Omdat mijn rijbewijs nog steeds niet klaar is, mag ik officieel nog niet rijden in Suriname. Merel, een meisje dat bij mij op het resort woont, ook voor 4 maanden heel gezellig, is wel zo handig geweest om haar internationale rijbewijs mee te nemen, dus die mag hier rijden. En ik heb al een auto. Dus 1 en 1 is 2 en wij zijn samen met mijn auto en haar rijbewijs op pad gegaan. Heel spannend. links rijden, automaat, onbekende route en een hele andere rijstijl. Het ging super goed. we waren echt trots op onszelf! lekker uitgebreid geshopt in de Mall. We waren echt dolblij om de blokker en etos te vinden, erg he, maar bij de chinees heb je toch niet echt zonnebrand die ook UV tegenhoudt....
zaterdagavond uit geweest, chinees gegeten, biertjes gedronken en dansen in de dixo. Dat was trouwens wel echt even wennen. Een soort cantinero in het groot. nog even merengue gedanst met onze taxichauffeur wat wel grappig was. Verder veel jonge mensen, heftige dansmoves en interessante outfits.
Ik miste toen wel even lekker met vriendinnen in Amsterdam de bruine kroeg in....maar na deze 4 maanden kan dat weer! tot die tijd denk ik dat ik me maar weer in het avontuur van salsa ga storten, ook heel fijn!
nu tijd om te gaan slapen, morgen weer vroeg op. donderdag mn eerste dienst, pittig!
liefs

  • 05 September 2011 - 19:32

    Trudy:

    ff dag zeggen tegen jou. Vandaag heb IK bijna niks gedaan en ben jij ws heel druk geweest. Ben toch wel erg van streek over Kennet die zo'n 40-45 kg weegt. Heb nutridrink gekocht en ga dat meegeven. Het zal niet veel meer doen vrees ik. Heb jij nog goede ideeen? tell me en hoop dat je goed gaat....gelukkig zien we jou al over....xx dagen? ! liefs van je mams

  • 06 September 2011 - 19:17

    Trudy:

    Hey liefje - het regent hier zo hard en zoveel: mogen we bij jou komen wonen? Ik was vandaag een dagje bij ON om dingen af te maken. Voelde goed en iedereen dacht dat ik wel een consultancy had. HIHIHIHI Hoop dat jij je lange dagen aankan. Heb je daar al iets over afgesproken? Laat ons weten. Ik ga nu zingen ivm de Midnight walk door Leiden 9 sept. Luv Ye. Je mams

  • 07 September 2011 - 11:43

    Franco:

    Sanne,
    Zo te lezen loopt alles op rolletjes. Lijkt wel of je nooit bent weggeweest.
    Vertel binnenkort ook maar iets over het werk, want nu lijkt het vooral, lijks- en hardrijden, shoppen, zwemmen, merengue, salsa etc. Wat moet de VU wel denken.
    Overigens is je verblijfplek schitterend, reserveer je tijdig een mooi onderkomen voor ons in oktober?
    Alvast bedankt

  • 07 September 2011 - 16:28

    Lam:

    Hey Sannie,
    Todo bien daar? Wou ff zeggen dat mn sollicitatiegesprek goed ging vandaag, hoor morgen wanneer ik n dagje mee mag draaien en dan gaan we vanuit daar weer verder kijken voor groeimogelijkheden, dus das wel spannend he! Hoop dat t goed met jou gaat, hier is t al een aantal dagen stormweer :(, water overlast en onwijs harde wind.. Oh btw check de 1e aflevering van fort boyard op uitzending gemist, is nog steeds cool, hoewel Horloge en Passepartout natuurlijk anderen zijn (weet ook niet hoe deze heten)! Well take it easy over there, like the rest of Suriname hihi koeskoes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Suriname the sequel

Recente Reisverslagen:

04 December 2011

bezoek deel 3

16 November 2011

bezoek deel 2

18 Oktober 2011

motivatieproblemen

14 Oktober 2011

Een tijd van komen en.....

13 Oktober 2011

Bezoek!
Sanne

Actief sinds 27 Aug. 2011
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 18199

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2011 - 31 December 2011

Suriname the sequel

Landen bezocht: