Bezoek! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Sanavro - WaarBenJij.nu Bezoek! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Sanavro - WaarBenJij.nu

Bezoek!

Door: sannesanavro

Blijf op de hoogte en volg Sanne

13 Oktober 2011 | Suriname, Paramaribo

Sinds een kleine week heb ik mn eerste bezoek ontvangen uit Nederland!
Met veel enthousiasme, liefde en ook heel veel kado's zijn vrijdag mijn schoonouders in Paramaribo aangekomen. Een fijne nieuwe voorraad boeken, veel lekkere verzorgingsproducten door mijn moeder met veel liefde uitgezocht en een heel mooi shirt van Rutger gekregen, zo lief allemaal!
Al veel leuke dingen gedaan: dolfijnen tour, uit eten, naar overbridge een strandje buiten de stad en naar Men's Cook out!(evenement waar alleen de mannen koken en eten verkopen voor een goed doel).Afgelopen maandag was een feestdag in Suriname: de dag van de Marrons. Buiten de stad in Santigron (zandgrond) was een groot festijn, uiteraard met veel eten, drinken en muziek. Mensen zagen er prachtig uit in Pangi's (zie foto).
Vanavond heb ik dienst, was pas om 21.30 uit mn werk na 14u te hebben gewerkt, hoop dat vannacht een rustige nacht wordt...

  • 13 Oktober 2011 - 10:11

    Trudy:

    Liefje, wat leuk voor jullie en wat ben je verwend - en wat een prachtige foto's! Hartstikke fijn zulk goed gezelschap; dat kokkerellen spreekt mij ook wel aan. Ik kan zien dat Huug en Erica het naar hun zin hebben. Ze zein er als echte vakantiegangers uit . Heel mooie foto van jou en Erica. Ik hoop dat je niet al te hard hebt hoeven ploeteren vannacht? Vandaag ben je in elk geval een halve dag vrij . Ik wens jullie ook een fijn weekend toe. De zon schijnt hier ook weer na een week van vrijwel voortdurende regen. Mijn verjaardagfeestje was heel leuk en gezellig. Veel liefs,xxx en groetjes aan Huug/Erica! Ik kijk naar het volgende verslag, Trudy

  • 14 Oktober 2011 - 10:21

    Liselot:

    Leuk San, fijn weer 'eigen' mensen om je heen! Wanneer komt Rutger?
    Sterkte met de af en toe zware momenten in het ziekenhuis. Ik kan het me ook nog herinneren, maarja wat was ik toen, oudste co... veel mensen die sterven en niet alleen de familie maar ook de dokters gaan er heel anders mee om dan in NL. Maar dat is ook begrijpelijk als je eran 'gewend' bent cq. niet beter weet dat de gezondheidszorg zoveel minder mogelijkheden heeft daar. Ben het helemaal eens met je moeder, vast een verrijking van jou als dokter! X Lies

  • 15 Oktober 2018 - 20:51

    S PANDAY :

    Beste Sanne Sanavro
    Ik weet nier of ik bij u bent geweest in 2015 in het spaarne ziekenhuis
    Zo ja ik ben al een tijdje opzoek naar u
    Met vriendelijke groeten S. PANDAY

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Suriname the sequel

Recente Reisverslagen:

04 December 2011

bezoek deel 3

16 November 2011

bezoek deel 2

18 Oktober 2011

motivatieproblemen

14 Oktober 2011

Een tijd van komen en.....

13 Oktober 2011

Bezoek!
Sanne

Actief sinds 27 Aug. 2011
Verslag gelezen: 942
Totaal aantal bezoekers 18194

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2011 - 31 December 2011

Suriname the sequel

Landen bezocht: