bezoek deel 3 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Sanavro - WaarBenJij.nu bezoek deel 3 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Sanavro - WaarBenJij.nu

bezoek deel 3

Door: sannesanavro

Blijf op de hoogte en volg Sanne

04 December 2011 | Suriname, Paramaribo

The parents zijn er! Ik had heerlijk nog een week vrij en we zijn 4 dagen in het binnenland geweest naar Anaula.
Super mooi resort, met de bus 4 uur naar Atjoni gereden en vervolgens nog een uur met de boot, een geweldige ervaring. Atjoni is het einde van de weg naar het zuiden, een 'afmeer plaats' waar iedereen en alle spullen (serieus vrieskisten en generatoren op korjalen = houten motorboot zien worden gesjouwd)naar het binnenland worden vervoerd.\

• 06 December 2011 - 17:22

Trudy:

een van de parents die graag wil reageren - het was idd supermooi en we genieten nog na! Kostgrondjes bezocht, kaaimannen gespot, oerwoud bewandeld, korealen bevaren: te gek gewoonweg! zodadelijk weer Paramaribo in - ook een belevenis: met de bus welteverstaan die hier vlakbij stopt en zo ongeveer elk kwartier gaat. Dat is nog eens OPENBAAR VERVOER: voor 1,25 SRD (een €0,25) kun je pp naar de stad. Altijd tjokvol supervriendelijke mensen en met vrolijke Boney M op de achter -sorry voor- grond ben je er in minder dan 15 minuten. Het is heerlijk om deze tijd -gedeeltelijk - met Sanne door te brengen die door sommige patienten Tante wordt genoemd (aan wie je dus alles vraagt en toevertrouwt) en haar in deze context mee te maken. Namens de helft van de trotse ouders: tot ziens in Nederland iedereen, liefs Trudy

• 18 December 2011 - 12:40

Liselot:

Lieve Sanne,
    Heb je net een smsje gestuurd, hoop dat je die gehad hebt. Ziet er gezellig uit zo met je mams&paps het binnenland van Suriname ontrdekken! Je lijkt op je vader. Nog een paar weekjes en dan kunnen we weer echt bijkletsen, verheug me erop. Liefs, Liselot

• 20 December 2011 - 10:57

Anne-Marie:

Hai Sanne! Leuk om te lezen dat het goed met je gaat! En wat fijn dat je (schoon)ouders en vriend je zijn komen bezoeken. Dat is toch veel leuker praten over deze geweldige ervaring als je weer thuis bent. En natuurlijk gewoon heel gezellig. Maak er nog wat moois van, de laatste dagen en een goede reis terug!
    Liefs, Anne-Marie