motivatieproblemen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Sanavro - WaarBenJij.nu motivatieproblemen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Sanavro - WaarBenJij.nu

motivatieproblemen

Door: sannesanavro

Blijf op de hoogte en volg Sanne

18 Oktober 2011 | Suriname, Paramaribo

Na een lange werkdag is het soms best lastig om motivatie te vinden om te gaan sporten.....vanavond was het echt weer een unieke ervaring! Merel en ik gingen naar de sportschool voor een lesje: Abs only. Meestal is de lerares een afgetrainde vrouw, strak in pak en voel je je een beetje lullig in een oud broekje. Nu was het de omgekeerde wereld (behalve dat ik nog steeds een oud broekje aanhad, ARUBA 6 jaar geleden ahum....). Er komt zo'n oude vrouw, allerminst afgetraind zuchtend en steunend aan, zet de muziek aan en zegt: "links! rechts! links! rechts!". Na 2 stappen te hebben verzet, houdt zij het zelf voor gezien, gaat op de grond zitten en begint te tellen: 1,2,3.....50....70....100 x dezelfde beweging! Intussen is de helft van de (overigens veel te dikke) zaal compleet afgehaakt door deze ongemotiveerde dame en doordat het natuurlijk veel te warm is. Merel en ik gingen na 45 minuten zweten met een voldaan gevoel over onszelf en onze motivatie weer naar huis.

  • 18 Oktober 2011 - 10:09

    Trudy:

    Hey Liefje! hartstikke goed natuurlijk en uhhm dat broekje kun je uittrekken, maar die spieren blijven! ik bedoel maar. Dit is gewoon: CULTUUR . Ik word hier ook wel vrolijk van want zie voor mezelf nog een mogelijke carriere! Van Rut hoorde ik gisteravond dat hij al over 10 dagen naar jou toegaat. Jeetje wat snel. Moeten we nog iets meegeven? Hier is het inmiddels echt herfst aan het worden: bomen verliezen hun blaadjes, regen en de wind die om het huis giert. De verschillen met jou daar worden groter. Keep us posted on these adventures; die hebben wij hier nou helemaal niet.
    veel liefs van je mams.

  • 18 Oktober 2011 - 11:15

    Lam:

    De enige reactie die ik op dit verhaal kan geven is: hahaahahahahahahihihihihihahahaha... K kan t gewoon helemaal voor me zien; wat zijn de Surinaamse mensen toch heerlijk he! Goed van julie dat jullie zo enthousiast mee hebben gedaan, am truly proud of my Dutch girls woohoooo.. Hoe was Sean Paul trouwens; geslaagd avondje met iedereen gehad? K moet vanaaf naar die schoonmaak sollicitatie-bijeenkomst en t voelt gewoon raar dat ik moet gaan bewijzen op de een of andere manier dat ik wel kan poetsen haha..K ben nu gewoon nerveuzer dan voor een gesprek bij een eventbureau go figure.. Misschien moet ik mezelf maar voorstellen als Monica Geller zoals Rups mij af en toe omschrijft, what do ya think??? Hmmm we zien t wel. Ik hou je in ieder geval op de hoogte San.. Ga maar lekker daagjes aftellen tot señor Rutger er is en heeerlijk blijven rondlopen in je Aruba broekje hoor;-)! Succes en enjoy liefs xxxxxx

  • 18 Oktober 2011 - 11:16

    Lam:

    oh en heb je er toevallig een filmpje van gemaakt?? Ik denk dat dit stereotype gebeuren wel wat hits op you tube can krijgen namelijk......

  • 18 Oktober 2011 - 21:08

    Lam:

    hey schwester! De sollicitatie-bijeenkomst was vooral informatief en moet nu wachten op de datum voor t echte gesprek, maar er is een overvloed aan vacatures dus dat komt vast goed...T verdient alleen echt geen * , dus ik hoop echt wat uurtjes te kunnen maken. T zal sowieso niet zo zwaar en stressvol zijn als mijn vorige werk, dus dat zal al een verbetering zijn..Ik hou je iig op de hoogte.. toedels xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Suriname the sequel

Recente Reisverslagen:

04 December 2011

bezoek deel 3

16 November 2011

bezoek deel 2

18 Oktober 2011

motivatieproblemen

14 Oktober 2011

Een tijd van komen en.....

13 Oktober 2011

Bezoek!
Sanne

Actief sinds 27 Aug. 2011
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 18191

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2011 - 31 December 2011

Suriname the sequel

Landen bezocht: