bezoek deel 2 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Sanavro - WaarBenJij.nu bezoek deel 2 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Sanavro - WaarBenJij.nu

bezoek deel 2

Door: sannesanavro

Blijf op de hoogte en volg Sanne

16 November 2011 | Suriname, Paramaribo

Zo fijn dat Rutger er was, al was het maar van korte duur, heerlijk om elkaar weer te zien! Samen met zijn ouders naar het vliegveld gereden om hem op te halen. Omdat hij vertraagd was hebben we maar een klein welkoms parbo-tje gedronken.Na nog een dagje werken, was ik ook lekker vrij. Nog snel een afscheidsnasi gegeten en vervolgens afscheid genomen van Erika en Hugo, de ouders van Rutger. Daarna zijn Rutger en ik allebei in chill modus gegaan, dus hebben een paar korte tripjes gemaakt: danta bai met collega's van mij, in wat brakke en lekkende hutjes, wel in een prachtige omgeving. Daarna een super de luxe overnachting in bergendal,in een jungle lodge hoog in de bush. Verder nog wat rondom paramaribo gefietst en gezien. En ook heel veel lezen, slapen en bijkomen. Moeilijk om weer afscheid te nemen, pas als je elkaar weer ziet, besef je echt wat je mist. Na een week plus weekend dienst, lijkt de vakantie alweer heel ver weg en zit ik er weer helemaal in. Toch gaat de tijd nu super snel! over een kleine 2 weken komen mn ouders alweer en is het december waarin ik nog een weekje vrij heb. Doordat Rutger is langs geweest ben ik toch ook weer meer met Nederland bezig en besef ik ook dat ik iedereen wel echt mis! Zonder je beste vrienden/-innen en familie in de buurt is het harde werken nog eens stukje zwaarder. Ik ben wel bewust bezig om zoveel mogelijk uit de stage te halen en te leren en in het nu te leven, niet vooruit te kijken naar straks in Amsterdam. En dat lukt ook echt heel goed. Ik geniet van het wonen en werken hier en heb absoluut geen spijt van mijn keuze!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Suriname the sequel

Recente Reisverslagen:

04 December 2011

bezoek deel 3

16 November 2011

bezoek deel 2

18 Oktober 2011

motivatieproblemen

14 Oktober 2011

Een tijd van komen en.....

13 Oktober 2011

Bezoek!
Sanne

Actief sinds 27 Aug. 2011
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 18188

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2011 - 31 December 2011

Suriname the sequel

Landen bezocht: