eerste werkdag! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Sanavro - WaarBenJij.nu eerste werkdag! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Sanavro - WaarBenJij.nu

eerste werkdag!

Door: sannesanavro

Blijf op de hoogte en volg Sanne

02 September 2011 | Suriname, Paramaribo

Zo, phieuw, even bijkomen van mn eerste 12u durende werkdag....
mn dag begon om kwart over 6, net zonsopgang, prachtig. weinig geslapen, toch een beetje spannend.
Ik had geinformeerd over hoe lang het ongeveer fietsen zou zijn: tijden varieerden van 15 tot 45 minuten, dus ik had het zekere voor het onzekere genomen en zat om 7u op de fiets. binnen 10 minuten was ik er, en dan had ik nog rustig gefietst. Zegt dat iets over het fiets tempo van Surinamers, van mij of kan ik maar beter niet meer informeren naar wat dan ook?
het ziekenhuis was weer heel (oud!) en vetrouwd, wat nieuwe plekken en wat oude plekken, oude bekenden en veel nieuwe gezichten. Uitgebreid rondgeleid door mijn supervisor, heel prettig. Ik werk met 4 nederlandse co's en 2 artsen. Allemaal vrouwen, girlpower!
en toen begon de ;hectiek, 1 arts was ziek dus ik ging haar werk overnemen. prima, maar toen kwamen er ook nog 5 nieuwe opnames bij en als je de logistiek nog niet helemaal doorhebt duurt dat best lang....uiteindelijk na schemering klaar en alsnog met de taxi naar huis. Hard gewerkt en nu naar bed....of misschien nog even salsa dansen, nou eventjes dan!

  • 04 September 2011 - 09:21

    Lammie:

    lieve Sannie,
    had je al eerder een lang verhaaltje geschreven maar op de een of andere manier verdween die toen ik m probeerde te plaatsen:( Dus poging 2! De pics zien er cool uit, mooi daar en relaxed dat je n zwembad hebt! Hoop dat je snel weer je draai vindt in t ziekenhuis, maar t klinkt alsof je al een beetje thuis bent daar! Zijn je nieuwe collegae aardig en behulpzaam? Ben je al een avondje wezen salsa-en? Hier alles ok, gisteren heel warm, vannacht onwijze onweer en bliksem en nu lijkt t wel herfst; lang leven Holland hihi.. Heb woe-ochtend sollicitatie in Eindhoven, dus zal je laten weten hoe dat is gegaan! Heb woe bij Rups gelogeerd en toen hebben we Samen uit Samen thuis gekeken (nou eigenlijk meer alle zinnen meegepraat en veel gelachen hahaha..Donderdag met Sarah drankje gedaan in Leiden en vrijdag Martine uitgezwaaid (was niet leuk!).. Morgen komt Yvette n nachtje logeren want die kan dinsdag haar nieuwe huisje in (2 straten van mij vandaan, dus das gezellig!( Verder niet veel spannends hier...Hou ons op de hoogte van hoe t daar gaat.. be safe and enjoy yourself big kissss for youuuu

  • 04 September 2011 - 20:39

    Trudy:

    dag liefje ! wat een leuk bericht over je eerste werkdag. Ik hoop dat je ook een goed weekend hebt gehad. Wij zijn vrijdag een dagje naar de Betuwe geweest. Voor mij was het herleven van mijn meest prille jeugd met het zien van zoveel bekende (en veranderde) plekken inclusief de twee huizen waar ik heb gewoond. Het was prachtig weer en we hebben wat gedronken aan de oever van de rijn in Opheusden bij het Veerhuis, waar ik vroeger naartoe fietste! dat was toen een heel eind: zeker 4 km - voor een meisje van 7 heel wat de dijk op en af! Een prachtige plek met zicht op de Rijn ende Grebbeberg (waar Ouwehands Dierenpark is) Gisteren was het ook nog mooi weer en hebben we Rubs en Lein in de stad geluncht; 'savonds bij John en Marian geweest. Vandaag dus een beetje moe-oe. Het was benauwd en regenachtig; ik heb massa's onkruid uit de tuin proberen te trekken. Morgen weer achter het bureau en de draad oppakken. Do keep us posted...shoushou zegt: Prrprrprrrp en verhindert typen...! Hij zit met zijn pootjes op mijn handen. Ik ga nog even lezen en dan slapen. Maak er een goede week van - we houden veel van jou. Ik mis je NU al! Mama en Papa

  • 12 September 2011 - 16:44

    Juud:

    Lieve san,

    Wat een leuke foto's!
    Lekker genieten hoor!

    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Suriname the sequel

Recente Reisverslagen:

04 December 2011

bezoek deel 3

16 November 2011

bezoek deel 2

18 Oktober 2011

motivatieproblemen

14 Oktober 2011

Een tijd van komen en.....

13 Oktober 2011

Bezoek!
Sanne

Actief sinds 27 Aug. 2011
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 18199

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2011 - 31 December 2011

Suriname the sequel

Landen bezocht: