huisdieren - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Sanavro - WaarBenJij.nu huisdieren - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Sanavro - WaarBenJij.nu

huisdieren

Door: sannesanavro

Blijf op de hoogte en volg Sanne

12 September 2011 | Suriname, Paramaribo

In Nederland zou ik eigenlijk graag een kat als huisdier willen. Hier heb ik een aantal andere beesten dat door mijn huis loopt/kruipt/vliegt of springt: meerdere kikkers in verschillende maten en kleuren (zie foto). Er zit er zelfs een in mijn wc (zie foto) onder de rand. Als ik doorspoel wordt het kikkertje meegesleurd door de harde stroming, om vervolgens weer snel terug te springen onder rand. Ik durf nu niet meer naar mijn wc te gaan, of ik ga heel snel, uit angst dat dit huisdier tegen mijn billen opspringt.Daarnast lopen de gekko's ook af en aan, maar daar heb ik geen last van.
Maar deze week kroop een of ander groot insect onder mijn deur door, vergelijkbaar met kakkerlak, en ik dacht laat maar. Toen ik vervolgens even achter mijn computer zat, begon dat insect rond te vliegen in mijn kamer en kwam richting mijn hoofd. Ik ben als een dolle met een handdoek gaan zwaaien om hem af te weren en de kamer uitgevlucht (held). Mijn buurman heeft m vervolgens de kamer uitgeschopt. Gelukkig is hij (het insect) weggebleven...ik heb toch geloof ik liever een kat dan zo'n beest dat me kopjes komt geven....

  • 12 September 2011 - 21:01

    Lammie:

    Het is zus week! Als je een zus hebt, biologisch of vanuit het hart, die je heeft kunnen laten lachen, die je aan het huilen bracht, je een dikke knuffel gaf en geeft, je heeft zien falen, die voor je heeft gejuicht en je helpt je sterk te houden, kopieer dit dan en plak het in je krabbel als je zo'n geweldige zus hebt! This one is for you Sannie! Sending a big kiss and lots of love to you in Suriname!
    Posted this on my fb wall, but not sure you check that often so here it!

  • 08 Oktober 2011 - 20:24

    Liselot:

    Ooooooh... Ik was ook zo dol op die kleine diertjes daar... Maar een kikker onder je wc-bril, waaah! (kan 'm trouwens niet ontwaren op de foto)
    Fijn dat ik nu eindelijk je reisverslagen kan lezen! (eigen schuld natuurlijk dat dat nu pas is) liefs uit de sneeuw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Suriname the sequel

Recente Reisverslagen:

04 December 2011

bezoek deel 3

16 November 2011

bezoek deel 2

18 Oktober 2011

motivatieproblemen

14 Oktober 2011

Een tijd van komen en.....

13 Oktober 2011

Bezoek!
Sanne

Actief sinds 27 Aug. 2011
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 18195

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2011 - 31 December 2011

Suriname the sequel

Landen bezocht: