weekend 2: de verhuizing en wc the sequel - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Sanavro - WaarBenJij.nu weekend 2: de verhuizing en wc the sequel - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sanne Sanavro - WaarBenJij.nu

weekend 2: de verhuizing en wc the sequel

Door: sannesanavro

Blijf op de hoogte en volg Sanne

12 September 2011 | Suriname, Paramaribo

Joepie, super mooie nieuwe kamer, alles voor mezelf: badkamer en keuken heel fijn. Nog een beetje gezellig maken met kleine lampjes en kaarsjes, want de tl verlichting is wat ongezellig....
grappig hoe hier dingen worden gemaakt. Er zit een hele nieuwe badkamer in, met super mooie granieten tegels, maar.....
dan zit er een wc deksel op die heel klein is en van plastic, dus als je gaat zitten dan klapt de deksel tegen je rug haha. En de wc rol houder is verkeerdom gemaakt, dus het klepje zit achter de wc rol....
Hm, ik merk dat de wc een thema begint te worden

  • 12 September 2011 - 07:46

    Trudy:

    In het licht van de eeuwigheid IS de WC deksel ook een thema. Ik ben het in elk geval helemaal met je eens: daar moet je uitgebreid over blijven schrijven. HHHMMM otherwise: prachtig appartement.

  • 15 September 2011 - 09:23

    Trudy:

    hey Liefje - als ik kijk naar die foto waar jij zo streng aan tafel zit, dan weet ik bijna zeker dat ik zo'n zelfde foto heb van mezelf dan dus......uit de jaren 70! Ik ga hem opzoeken. Dus jij bent mijn dochter, er is geen twijfel mogelijk. Love you lots. Het is zussen week schreef Marlies. Ik geloof dat het altijd dochter week is, at least for me!

  • 08 Oktober 2011 - 20:30

    Liselot:

    Wow, mooi appartement, fijn!! Lekker dat je warm water hebt ook

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Suriname the sequel

Recente Reisverslagen:

04 December 2011

bezoek deel 3

16 November 2011

bezoek deel 2

18 Oktober 2011

motivatieproblemen

14 Oktober 2011

Een tijd van komen en.....

13 Oktober 2011

Bezoek!
Sanne

Actief sinds 27 Aug. 2011
Verslag gelezen: 947
Totaal aantal bezoekers 18182

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2011 - 31 December 2011

Suriname the sequel

Landen bezocht: